onsdag 13. juli 2011
Jeg og Peter Gast.
Flere ting tyder på at jeg er knyttet til hans person. Fra ikke-jødisk side. Det kan hegelsk ha blitt fastsatt med Kristin Vestland, fordi det ordnet en tvilsom kobling til barnemisbruk samtidig som stadig, så vidt jeg vet, hvis jeg ikke får det skriftlig, blir opprettholdt. Via bestefars stokk. Som igjen må ha vært en tolkning av ham som Ma Er Tin. Frognerparken. Via morsomheten Ku Klux Kan. Tin Man av Dylan. Ku kan være meg i en mening men det linker også til jødene. Dessuten kan tunellene være en opprettholdelse av påstanden at Ku Klux Kan skrives med 3 K'er. Klux er delvis utprøvd med kobling av bikkjepersonligheter til meg via sjalusi, trusler og generelt sammenhenger i navn feks Ola Morset og Hohles Ola Strande. Dessuten ligger jødeutslettelsene i form av skyld under som et spørsmål og en trussel, spesielt via samarbeid med jødene, og meg som en mulig symbolsk ansvarlig. Det gir en link mot Peter Gast ettersom han kan ha handlet på tross av jødenes interesser da Nietzsche ble gal, og koblet seg til Elisabeth Nietzsche som prøvde å komme unna det som skjedde. Betegnende for meg er derfor påstanden at Wille Zur Macht var det beste hun skrev eller at det var en presentasjon av Elisabeths genialitet. Uten å ha lest den. Dessuten er sammenhengen til Meine Schwester Und Mich kun mulig å finne ut av etter å ha avdekket svinet som et jødisk og et norsk fenomen, knyttet til Frihetsgudinnen. Jeg påstod også at Elisabeth hadde skrevet Meine Schwester Und Mich og siterte enkelte setninger som bevis, men også uten å ha lest den boka. Først etter en grundig gjennomgang av den første ble noe tydelig, etter den andre visste jeg at noe var alvorlig galt. Det vil si at jeg har gått med Gast som et gjenferd ved min side, omtrent som Singhs "They don't know they're dead". Gast vet ganske sikkert at han er død, men han skjønner også problemet ved å være koblet til meg. Han kan sies å handle utfra egne interesser i den grad han kan kalles en virkelig person. Halshogningsteknikker må derfor delvis være koblet til hans egentlige navn og "kose med lik" i en omvendt retning mot meg som død, fastsatt med min mors tilegnelse til seg selv som ikke spesielt levende via meditasjon og bladet Dyade. A2 meldingen som ble ringt inn hit i forhold til deres ansatte Hans Hansens benyttelse av dette husets båt kan tolkes mot Elisabeth. Dvs Tipp et tall Elisabeth, gale dama til Peter Gast. Og Elisabeth fikk svaret 2 i samsvar med Laurie Anderson som gal og dermed en hån av min lille Reed spøk. Det fører til Eli Satt O, som kan bety at Marit er død. Men det dreier seg ganske sikkert om overekkelse av en stråhatt til moren min fra Lise dy eller Marits side. Hun ga den til meg som om hun holdt i noe giftig, og jeg slang den ganske raskt ut på verandaen. Dermed kan den opprinnelig være bestefars, arvet til Martin, min onkel, og synliggjøring av bestefar som stråmann for noe, kanskje i motsetning til hans stokk. Det kan dessuten kobles til sending av engler til moren min og være årsaken til at hun reagerte ganske spesielt, fordi glorie kan ha vekket minnet om min spilling av Kjøtts "Jeg vil bli som Jesus med glorie på hue" en gang i barndommen da jeg spilte høy musikk, eller hun kan instinktivt ha skjønt det negative. For meg er Eli Satt en klar betydning, dvs at mennesker blir direkte brukt. Og Hohle familien er et bra eksempel fordi alt tyder på at Olav ble koblet til meg fordi familien var ydmyket på en eller annen måte. Thompsons advokat er ikke hans tilfeldige samarbeidspartner i bøkene hans. Det er derfor en ny betydning av Lys, nå sist med lysrekker på Klekken Hotell bommen og på vei langs Ikke-Hohle siden av Brandbukampen. faktisk kan historien med Sid Vicious My Way være en av de første betydningene. Enten at han ble vist bilder av min bestefar med en stråhatt eller manipulert med den meningen, i en klar halshugningsmening, dvs John navnet som splittet i forhold til John Lydon. Det kan dessuten bety at bestefar Martin via stråhatten ble bevisst splittet med plasseringen av Toralf Frogner i kjelleren på Gallus Plesner som linker direkte til benyttelsen av Arnfinn Nilsen i kjelleren der Tveit bodde. Dvs skuespill med link til Arnfinns gale tante som bodde i nabohuset hans ved Bjørgesæter. Meningen med stråhatten kan derfor ha vært Kon Ti Ki og nazi allahen Tin K Ti. Det kan bety at også vår kjære nasjonalhelt kun reiste rundt i verden med ballene i en lenke rundt halsen. Det tydeliggjør isåfall jødenes rolle, fordi de må ha blitt krevd, fra og med 1877 eller lenge før, å lage et grunnlag fordi de som satt ved makten ikke ante hvordan de som tradisjonelle griseknullere skulle kunne fjerne seg fra en jødisk religion, og derfor ga jødene valget om å skape noe eller dø.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar